Cvičení Praha

Nabízím sestavu cviků, pro všechny

co hledají něco účinného a něco co má smysl cvičit stále dokola každý den.

Tyto cviky jsou tak důležité

až tak, že je provádím skoro s každým, kdo přijde a vždycky se jedná o rozhýbání celé páteře s ohledem na to, co zrovna bolí a s využitím provázanosti těla.

Výhoda tohoto cvičení

je, že není zapotřebí znát mnoho různých cviků na každou část těla zvlášť, to stejně nezabírá, protože provázanost těla je značná. Bolí hlava nebo krk? Může to souviset s hnutým křížem a kotníkem, až taková je provázanost všech částí těla, jen jako příklad. Avšak při alespoň průměrném zvládnutí se spravuje mnoho kloubů a obratlů samo od sebe, nebo se alespoň díky tomu jejich stav nezhoršuje. Tímto cvičením vzniká automaticky vysoce nadprůměrná orientační schopnost na vlastním těle a pochopení pro správné držení těla v běžném životě při veškeré aktivitě, sportu, relaxaci, práci  až po spaní v posteli nebo i na nevhodném povrchu.třeba v zavěšené síťce mezi stromy, což si někdo kdo uvěřil, že nutně potřebuje matraci za 20 000,- a polštář za 3 000,- a  speciální sedací podložku na židli za 500,- a vložky do bot za 1000 a výš a mnoho dalších pomůcek na podporu držení těla, neumí ani představit. Pokud budete tohle cvičit denně, tak je vysoce pravděpodobné, že nebudete po celý život potřebovat žádné jiné cviky na všechno možné.

Cvičit mohou všichni to samé

rozdíly jsou jen v dokonalosti provedení, málo pohybliví si jimi odstraní bolesti, ti co rádi cvičí a hledají něco nejlepšího, budou nadšení a nejlepší z vás mohou nastoupit cestu k dokonalosti.

Pokud si myslíte, že jste naprosto zdraví a nic nebolí, jste dokonce na vrcholu svých životních sil, tak přesně pro vás je tohle cvičení nejlepší.

Dlouhou dobu jsem přemýšlel proč 60% mladých lidí do 25 let neumí podsadit pánev ve stoje. Ono to naprosto přesně vykresluje celkově zdravotní situaci, jaká je. Kdybych přijel pro mě do naprosto neznámé země a dostal vzorek lidí, tak na základě tohoto jednoduchého cviku si rychle udělám představu o pohyblivosti, jaká panuje v celé společnosti a v tu chvíli mi už nebude cizí, ale velmi důvěrně budu znát mnoho věcí s tím spojených. Proč podsazení pánve ve stoje? Je to velmi rozmanitý cvik, každý ho provede jinak, čím více je to cvik a nevychází z přirozenosti, tím víc je to špatně provedené i v případě břišních tanečnic, které s tím zdánlivě problém žádný nemají. Tento cvik má spojitosti dále s bezpříčinnou radostností, endorfiny a asánami a schopností se správně hýbat. Pohybově nadané naučím cvik rychle a kdo je mimo Prahu, může se mu cesta vyplatit i jen jednou.

Jak cvičení vypadá

Vzhledem k obtížnosti cviku ve stoje prakticky pro všechny, co ke mně kdy přišli, tak je nutné začít v leže na zádech. Od začátku používám podsazení pánve pohodlně v rytmu dýchání a postupně vedu k uvědomělému zapojování svalů celého těla, tím že používám masáž jako doprovodný prostředek pro zlepšení pohyblivosti jednotlivých částí těla a pro výrazné procitnutí těchto částí.

Výsledky jsou okamžitě cítit a jsou měřitelné

Jedná se o víc než jen dosáhnutí rukama v předklonu na zem, to na mě žádný dojem nedělá, tady se jedná o rozhýbání všech obratlů a kloubů a zvýšení vnímavosti pro místa kde to „vázne.“

Získáte tím cvičení, které snadno spravuje tyto obvyklé potíže

s křížovou kostí ve spojení s kyčlemi, rozhýbává i bedra, takže je to ideální krátká ranní rozcvička. Bedra ovšem souvisí s břichem a všemi jeho potíži při obezitě, nebo před v průběhu i po těhotenství. Cvik posiluje na co se dá důraz a zejména tedy pánevní dno a břicho. Cvik zásadně pomáhá rozhýbáním celého těla. Lidi nechápou, že je něco na všechny potíže a nechtějí to slyšet, oni chtějí něco přesně na jejich problém. Stali se obětí byznysu, který je nutí hledat pořád dokola jak doktor nějaký přesný lék. Všichni jsou si sami lékařem, to jsme to dopracovali. Pokud hledáte prevenci na všechny potíže, musíte přesně takto hýbat celou páteří. Protahuje hrudní koš, kdo je aspoň mírně pokročilý. Srovnává krk a pokud jsou s ním potíže, tak jej připravuje perfektně pro další cviky na krk., možná jiné nebudou dál třeba. Pro mírně pokročilé se stává zároveň balančním cvikem, se všemi výhodami z těchto cviků. Za pokročilé považuji, když dokáže při tomto cviku ve stoje relaxovat. Je to klíč k dlouhému stání bez únavy.

Všechny výhody a perspektivy cviku zde nebudu zatím zmiňovat je to individuální a proto je každému také individuálně sděluji, jakmile je to aktuální, stejně tak i v poradenství.